Förlagets beskrivning
Den sjätte reviderade och utökade upplagan av boken som har lärt snart trettiotusen läsare grunderna i visuellt budskapsarbete i massmedierna med fokus på nyhetsförmedling, reklam och visuell profilering.
Författarens ambition är att inspirerande beskriva hela arbetsgången i medryckande text och aktuellt bildmaterial. Läsare är de som utbildar sig i kommunikationsämnen där rätt text och bild är avgörande för resultatet. Givetvis finns läsare även bland yrkesverksamma.
Fler böcker av Bo Bergström
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
Effektiv visuell kommunikation
Bokrecensioner » Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår visuella kultur
|
|
|
|
|
|
|