Förlagets beskrivning
IT ur ett affärsperspektiv Misslyckade projekt, värde och nytta ifrågasätts och kostnaderna för IT anses orimliga. Detta är några av de problemställningar som ofta ses som IT problem vilka IT-verksamheten ensamt ansvarar för och ska lösa. Det leder till att IT-verksamheten initierar kvalitetsprojekt vilka drivs av och genomförs av IT inom IT-verksamheten. Kvalitetsprojekt initieras men adresserar ofta enbart symptomen och inte själva problemet, den underliggande orsaken.
Fler böcker av Angelica Haverblad
Liknande böcker
Recensioner
Den här boken har tyvärr inte några recensioner ännu. Om du redan läst boken, skriv en recension!
Recensera boken
Skriv en recension och dela dina åsikter med andra. Försök att fokusera på bokens innehåll. Läs våra instruktioner för mer information.
IT ur ett affärsperspektiv
Bokrecensioner » IT ur ett affärsperspektiv
|
|
|
|
|
|
|